9. helmikuuta 2016

Taidevaihto Enkulin kanssa


Enkuli halusi työni "Aavoilta kohoilevilta" ja sain häneltä vaihtona upeita mehiläisvaha töitä.  Enkulin maalaukset ovat livenä aivan  ihania.  Mielikuvituksessa olen sukeltanut kuvien maailmaan ja aina löytänyt jotakin uutta ihmeteltävää. 

Samalla hän sai malliksi ja tutkittavaksi ekan printtikuvani, jollaisena ne olen suunnitellut tulostavani.  Tein vaihdoille oman sivun, löytyy sivupalkista. Erillistä postausta en ole niille vielä tehnyt,  ehkä ensi kuussa ehdin. 
Ne ovat kuitenkin jo vaihdettavissa, käykää katsomassa.



4 kommenttia:

  1. Olen ikionnellinen näistä upeista ihanuuksista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin minä sinun töistäsi!

      Poista
  2. Ihania ovat. Molemmat hyvin kauniita. Kävin kurkkaamassa vaihdokit ja siellä on upeita printtejä iik, äkkiä kotiin. Tulen sitten ensi kuulla vonkumaan printtejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selaappas kuva-arkistojasi, varmaan löytyy sinultakin, Maahinen

      Poista

Kiitos kaikille kommenteista, ne ilahduttavat minua ♥
Thank you all so much your lovely messages!