30. huhtikuuta 2014

Päin päivän sarastusta



5 kommenttia:

  1. Minä huolisin mieluusti tämänkin teoksesi omalle seinälleni! Nuo muutamat punaiset pisarat keventävät ilmettä!

    Oikein Hauskaa Vappua!

    VastaaPoista
  2. Upea maalaus, samoin kuin tuo edellisen postauksen vihreä työ.
    Näitä jaksaisin myös katsella.

    Iloista Vappua!

    VastaaPoista
  3. Vaikka minä en taiteesta ymmärrä sillain kun sitä (kaiketi) pitäisi ymmärtää, niin nämä sun taulus viehättää mun silmää. Niissä on sitä jotakin.

    VastaaPoista
  4. Tämä on kaunis teos, väritkin minun mieleen, tykkään kovasti.

    VastaaPoista
  5. Kiitos teille ihanille kommenteistanne, tulen niistä iloiseksi.
    sini
    Liplatus
    Outo paimen
    Sisko

    VastaaPoista

Kiitos kaikille kommenteista, ne ilahduttavat minua ♥
Thank you all so much your lovely messages!