3. helmikuuta 2014

Mikä tuuri ja tuplavoitto!

Minua taas onnetar suosi! Voitin SusuPetalin arpajaisissa hänen maalauksensa, jonka sain vielä itse valita.

"Synnyin suupielet alaspäin. Äitiä itketti, kun ei saanut minua nauramaan. 
Isä keksi kääntää minut ylösalaisin, äidin kyyneleet kuivuivat.
Hassu vauva, he sanoivat, kun opettelin seisomaan päälläni."  SusuPetal Pellen muotokuva

Arpajaisvoittona valitsin tämän, koska se toi mieleen SusuPetalin kirjasta tarinan, josta pidin tosi paljon. Tarina kertoo kuinka ikävät asiat voidaan kääntää iloisiksi. Kirjasta löytyy monta muutakin mielenkiintoista tarinaa. Pellen muotokuva  on lukemistani Susun kirjoista mielestäni paras ja nyt sain vielä tämän taulun. Kiitos Susu!

Tuplavoitto oli kun hän toi taulut vielä henkilökohtaisesti minulle, treffatessamme hänen matkansa varrella.  Olen jo kauan halunnut ostaa muutaman taulun häneltä, nyt siihen tuli oiva tilaisuus.  Samalla siis sain monta taulua. Kahvikupposen ääressä aika riensi nopeasti ja samalla vaihtuivat niin kuulumiset kuin taulutkin. Oli kiva tavata, SusuPetal!

"Sohvalla" taulu pääsi jo kehyksiin, muut odottavat vielä vuoroaan, mutta varmasti paikkansa löytävät. 
Kauniita maalauksesi ovat netissä, mutta kehystettyinä omalla seinälläni ne ovat aivan omaa luokkaansa.


Olen minä vähän onnellinen!  (sehän tarkoittaa että paljon!)

6 kommenttia:

  1. Vähäks minäkin tykkäsin, kun tavattiin! On se jännää, miten kehykset tekevät tauluista niin paljon paremman näköiset.

    Et sä kaffel tulis taas joskus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kivaa, juu. Kohta pääsevät loputkin malauksesi kehyksiin.

      Jaa mää vai? :D Ko mää kyl tulisin, mut pökräsin sänkynpohjal. Mut sit ko taas oon tolpollani.
      Sa vaa ko taas kuleksit täälpäin :)
      (Sev verran on Turkuseem matkaa, et vähäm murrev vinksahtaa ;D))

      Poista
  2. oNNEA VOITTAJALLE! Ihana tarina, hurmaava taulu. Ystävän tapaaminen ihan parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiiris! Minä pidin tuosta tarinasta heti sen luettuani. Ja tästä taulusta!
      Ystävät ovat parasta :)

      Poista
  3. Paljon Onnea!
    Hienoa että voitto taulu sai kaverinkin, niin kiva on ilostutta yhdessä seinällä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liplatus. Taulut tykkäävät olla kimpassa :)

      Poista

Kiitos kaikille kommenteista, ne ilahduttavat minua ♥
Thank you all so much your lovely messages!